Tidig julklapp

 
Idag var vi iväg en sväng till Linköping med Heileys farfar då han skulle göra ett ärende där. Då fick Heiley sina första jlklappspengar så vi åkte direkt och köpte lite leksaker till henne, i form av ett jättefint te/kaffe set och ett kakfat med cupcakes i trä. Båda från Jabadabadoo. Heiley tyckte det var superkul och ville servera oss direkt:). Jag lär köpa mycket fler sånna saker till henne då hon verkar älska det:). Tur att vi köpte en brödrost med diverse tillbehör även det i trä till henne i julklapp:).
Vi köpte dessutom en pulka eftersom hon växt ur sin babypulka. Hon valde en blå denna gång:).
 
 
 
Snart bär det av till affären och köpa lite sallad efter att ha ätit en massa lördagsgodis *pust och blä!*.
 
kram på er alla!
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0