En ny skönhet

Hej igen!
 
Nu har vi klickat hem en ny vagn som vi kan ha till barnen:). En syskonvagn från Baby jogger så klart:). Vi har ju en idag som ni vet fast en singel och vi har varit såå nöjda med den!. Tar ingen plats alls i bilen, lätt att manövrera, lätt att köra med i affärer, bra suflett och ja det finns mycket bra med en!.
 
Nu i vinter har vi köpt Heileys kusins brio Race vagn som är rosa och svart och som är kanon nu när det är mycket snö ute. Den hade vi tänkt ha till nästa vinter också till bebisen och Heiley kan väll i värsta fall stå på ståbräda om vi är ute och går eller går till dagis om det är mycket snö. Alltid bra med en backupvagn:).
 
 
Vi beställde vagnen hos www.bigbaby.se och enligt deras webshop var vagnen slut i lager men det gick ändå att beställa så vi beställde. Dagen efter ringer en underbar tjej och säger att vagnen inte finns i lager men att hon ringt leverantören och bett dom skynda sig att skicka en. Jag menade att det var helt lugnt och att vi såg att det inte fanns i lager. Vår bebis kommer ju inte än om ett tag menade jag. Hon sa dock att hon ville ringa och berätta att hon hade tryckt på lite extra hos leverantören iallafall och att hon hoppades att vi skulle få vagnen till på måndag ev om det dröjer till nästa fredag. Det anser jag vara riktigt bra service! och jag skulle gärna handla hos dom igen om det skulle vara så. Det behövs så lite för att man ska bli glad:).
 
 
 
 
 
 


Anonym

Finns det liggdel också? Kan man ha bebisen vänd mot sig för det är väl väldigt viktigt de första åren?

Svar: Ja visst finns det liggdel men det får man köpa separat. Vi funderar dock på att köpa en liggdel begagnat då dessa bara används upp till ca 6 mån och dom oftast är i välidgt bra skick även beg. Barnen kan man inte ha vända hos sig dock (förutom liggdelen) men med Heiley vände vi vid ca 6-7 mån och det gick såå bra!. Anknytningen till föräldrarna anses bli sämre om man har dom bortvända men det tror jag inte stämmer. Det beror helt på ur mycket anknytning man ger barnet i det stora hela och barnet ligger ju inte i vagnen 2 timmar om dygnet. Dock går det att fälla ryggstödet helt plant läge vilket gör att det går bra att använda för de mindre barnen också.
Elinor Lilja

2012-12-09 | 22:46:26 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0