Marknad i helgen

Hej solstrålar!
 
Snart är helgen över för denna gång och det har knappast varit en lugn sådan. I fredags var jag en liten sväng på marknad i Norrköping tillsammans med Heiley. Det gick ju sådär kan jag säga!, hon vägrade sitta still i vagnen så jag hade jämt och göra med att försöka få henne lugn och springa efter henne titt som tätt. Hon hade dessutom inte sovit på hela dagen så efter mycket om och men gav jag upp och väntade på spårvagnen. Tror ni då inte att hon somnar!, smack sa det!. Jag stod i valet och kvalet om jag skulle frtsätta gå eller åka till föräldrarna men det blev och ta spårvagnen till föräldrarna iallafall:).
 
Sdan igår blev det marknad med lilla familjen tillsammans och jag hittade faktiskt lite som fick hänga med mig hem:). Bla en dörrskylt, en T-shirt till Heiley med texten "Världens bästa Heiley" som vi gjorde, dock lite väl stor då de bara hade stl 120 men vad gör det:). Heiley och jag åkte masken och det tyckte hon var kul, de första 3 varven sedan ville hon sitta hos mig och det var ju mer eller midnre omöjligt hihi.
 
 
 
 
Idag har det blivit stresshandling inför veckan som kommer och jag hann mitt i all Heiley-vill springa-runt-stress springa in till Lagerhouse och köpa en fin skål jag sett:).
 
Nu tänkte jag bänka mig ute på uteplatsen och ta mig en fika under tiden som Heiley sover, sedan blir det tacos:).
 
Kram på er alla!
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0