Liten olycka

Händer så lätt sägs det ju. Jag och heiley var en tripp till folkparken ingår. Det är en stor park med massor med aktiviteter och en stor lekpark för barnen. Vi träffade Madde och Joanna och dom lekte en massa. I lekparken finns en ca 50 cm djup pool som barnen kan plaska i.

Heiley och Joanna satt på kanten och spratlade med fötterna i vattnet när heiley plötsligt halkar i vattnet och hamnade under vattnet. Det enda jag hann tänka var på mina nya skor ( mina träningsskor) och så hoppade jag i vattnet med både skor och alla kläder på.

Slet upp heiley som så klart var helt genomsur. Jag var totalt blöt upp till över knäna och mina ärmar på tröjan. Det var ju riktigt läskigt men det var mest lite snopet tyckte jag och vi skrattade gott vill jag lova. Allt gick jättebra. Tur att heiley gillar vatten för hon brydde sig inte det minsta. Hon ville snarare hoppa ner i vattnet igen ( lik mamma som ÄLSKAR vatten).

Vilket jäkla tur att jag hade ombyteskläder till heiley. Mer problem blev det för mig som fick gå barfota och med genomblöta leggins!. Mamma och pappa fick hämta oss då jag inte hade så stor lust och åka spårvagn och buss hem barfota och blöt:-).

Det var vår dag det:-).

Bilden här nedan är sekunder från olyckan. Kolla så nära kanten hon sitter!.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0