I Heileys rum

För någon vecka sedan hittade jag en första åretbok som jag bara var tvungen att köpa!. Lite sent egentligen men den var så fin att jag bara var tvungen. Mycket roligare med små popup fönster, horoskopslappar, minitidning som man kan klistra in små urklipp från tidningen som var dagen då bebisen föddes, en ihopvikt mätsticka och mycket mycket mer!. Den kostar 149:- på Ica maxi. Nu ska vi strax in till stan och kolla efter en onepiece som lillan kan ha till hösten. Jag saknar verkligen en!, hon hade en när hon var mindre men nu har jag inte köpt en på länge!. Synd eftersom dom är så smidiga!. Har hittat 2 st på kappahl så någon av dom blir det nog:-). Nu blir det lite lunch:-)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0