En vardag som alla andra

Hej och god morgon!. Då var semestern slut och vi går in i den vanliga vardagen igen. Jag dock fortsätter att vara arbetslös ett tag till eftersom restaurangen inte är klar riktigt ännu, det har dragit ut på tiden. Jag blir hemma några veckor till. Nu ställer man sig istället frågan "vad gör man nu?". Jag och heiley har varit hemma 6 veckor och Andy i 5 så man har inte behövt tänka så mycket. Vi har kommit ifrån allt som har med rutiner att göra och nu när vardagen är här igen så blir det rutiner igen. Vi pratade faktiskt om det här om dagen, det är skönt med vissa rutiner. Att vakna på morgonen och veta vad man ska göra, utan att behöva tänka. Jag är nog en riktig planerare, jag gillar att ha klara och tydliga planer men jag gillar samtidigt det där spontana. Idag har jag och Heiley planerat att gå till öppna förskolan. Det var såå länge sedan och det kan vara kul och återuppleva mammaledigheten. En viss liten dam behöver leka av sig, tro mig:-). Vi hörs senare för nu ska jag dricka upp mitt kaffe:-)



Sanna - Mamma till Embla

den dressen är ju för fin :)

Svar: Ja men visst är den! jag älskar den!
Elinor Lilja

2012-08-13 | 12:58:41 | http://mammatillembla.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0