Krypa!?

Jag är nog världens gladaste mamma!. Jag har ju sagt ett tag att jag inte tror att Heiley kommer lära sig krypa eftersom hon försökte förut men sedan har hon laggt ner alla försök till det och börjat rulla överallt istället. Jag tom släppte tanken. Men så tidigare ikväll låg Heiley på soffan och helt plötsligt intar krypställning för första gången!. Både jag och Andy stod med gapande munnar och blev så paffa och såå överlyckliga på samma gång!. Hon såg verkligen tokkoncentrerad ut. Men oj så arg hon blev när hon verkligen försökte ta sig någonstans och försöka komma upp igen. Hon ställde sig några gånger och resten av gångerna blev det mer en "svanka och kuta ryggen" så hon över nog mer än någonsin nu!.

Vi blev så glada vilket även hon märkte för hon log stort varje gång hon fick beröm. Så kanske blir det att hön börjar krypa endå!?. Kanske blir det som när hon skulle lära sig sitta. Första gången hon satt på riktigt var ju på en picknick, då väldigt vingligt så klart men några dagar senare satt hon utan problem!, rätt upp och ner bara. Kanske blir det samma sak även denna gång, denna gång blir alltså som första gången hon satt fast ny krypa. Så om min teori stämmer så borde hon kunna iallafall stå i krypställning helt och hållet utan problem om några dagar så vi får väll se:).


koncentrerad till 1000!




Oj så arg hon blev när det inte gick som hon ville!


Idag har jag och Heiley varit hon söta Sofia och hennes lilla Juni som är 2,5 mån. Gud så söta de var tillsammans!. Heiley blev så farsinerad över Juni när de låg tillsammans i Junis gym att hon rullade fram till henne och "hängde" över henne ch börja ta henne på magen. Snacka om mysigt det såg ut!.








Söta Juni!

Nu har jag och familjen precis avverkat en långpromenad i mörkret. Totalt sett var vi ute i ca 1 timme och 15 min så jag är helnöjd!. Heiley somnade i vagnen men nu sover hon så sött på nytt efter att ha fått sin "godnatt välling".

Nu ska vi mysa lite oh titta på film!

Ha en underbar fredagkväll vänner!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0