Klickat hem från Tradera!

Äntligen har jag några fler bodyn att välja bland till Heiley i sin garderob!, eller snart iallafall!. Klickade nämligen hem 2 st bodyn, helt nya precis nyss. Hon har så himla dåligt med det. En body vi köpte för länge sedan är typ 10 nummer för stor trots att det är i 74, sedan har hon 1 i st 80 och en annan i 74. sedan har hon 2 som hon inte kan ha om säkert någon vecka för den sitter rätt trångt.

Det blev en bamsebody som jag letat efter!, den som finns nu på Lindex är lite för "grön" för min smak så att denna var i mer röd ton tyckte jag var superbra!. Sedan hittade jag en helt ny barbapapabody som var supersöt. Barbapapa DU kanske ni tänker nu. Ja jag har verkligen hatat barbapapa och mumin men jag kan faktiskt ha vissa plagg i det beroende på hur mycket "barbapapa" eller "mumin" de är. Bamse har jag börjat älska massor så det kommer jag säkert bunkra upp mer med så småningom.


Denna barbapapabody i stl 80 blev det. Den liknar en annan grå som jag la ut på tradera för ett tag sedan som jag älskade så det passade ju bra med denna :).


Den är köpte jag i stl 74. Älskar verkligen denna body!, hade så himla gärna haft en i en mer rosa nyans också men tyvärr har jag inte hittat någon:(.

Vad jag vet så finns ingen av dessa i de vanliga butikerna längre (Lindex, kappahl, H&M etc) så då är det ju värt ännu mer, iallafall för mig eftersom jag inte kan få tag på dom på stan:).

Kan verkligen rekommendera att handla på tradera. Precis som jag sa så finns det alltid NYA kläder både till vuna och barn så man måste inte köpa begagnade även om många plagg är i väldigt bra skick. Andra saker kan man ju också köpa bra där.

Man behöver inte heller vara orolig för betalning eller liknande eftersom alla vet att man först betalar för varan och sedan får man den. Man betalar ju dessutom frakten själv som köpare och jag som säljare får därför bara pengar och behöver alltså inte stå för något!, det betyder med andra ord att man kan tjäna bra om man bara vill:).




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0