Nattinlägg som vanligt!

Ja det börjar bli rutin att alltid göra inlägg sent på kvällarna/natten. Familjen sover sedan någon timme tillbaka och då är det min tid som gäller!. Inte konstigt att jag inte orkar gå upp tidigt!. Igår gick jag och la mig vid 00,30 och det blir det säkert idag igen. Skulle försöka mig på att ta mig ut på barnvagnspromenad som är varje ons kl 10 på förskolan men det betyder att jag måste gå upp senast 8 för att hinna och det orkar jag oftast inte hihi. Måste försöka orka imorn iallafall för det är ju bara en gång i veckan:).

Idag blev det att äntligen beställa en barnvagnsskylt från www.skyltexpressen.se . Kan starkt rekommendera dom då man får se exakt hur skylten ser ut innan man beställer den. Man kan ändra och fixa med EUmärke, flagga, symbol och så självkalrt namnet!. Kan vara kul och se hur den kommer att se ut innan man beställer den. Skulle beställt innan hon föddes men det kom andra saker emellan så nu är det gjort om 2-4 dagar kommer den:). Jag måste se till att framkalla lite bilder nu på Heiley och förstora ett kort från dopet eftersom jag får halva priset på förstoringen om jag gör det nu, den största (70 cm) för bara 45 kr! det är billigt det!, på fujidirekt. Jag har nog säkert minst 200 bilder som ska framkallas och det är bäst att göra det nu innan datorn lägger av och alla bilder försvinner :(.


Så här kommer vår barnvagnsskylt att se ut :)

Var och vägde Heiley idag och hon har blivit en robust tjej, 6970g vägde hon nu, dock vet jag inte längden men tror hon kommit in i en växtspurt nu så förhoppningsvis är hon minst 1 cm längre nu mot förra veckan. Ska dra ner lite på ersättningen nu när jag ger henne så mycket mat så nu kanske det blir 1-2 gånger om dagen bara. Vill ju inte ta ifrån henne maten nu när hon gillar den!. Hallon/blåbär/äpplepure från 5-6 månader till gröten är hennes nya favorit, pratade som bara den när hon fick den för första gången idag och skrek till när hon inte fick den:).

Nehe nu blir det sängen

natti natti

Anonym

Oj, så liten hon är i förhållande till min son (som växer så det knakar)! Han väger 6 kg men är bara 7 veckor. Storlek 56 växte han ur för flera veckor sedan. Ser att din tjej precis har gjort det. Så olika det är!

2011-05-25 | 07:28:31 |
oskar

Varför denna skylt ? Har aldrig förstått vitsen . Bra för företaget som kommit på skräpet

2011-05-26 | 04:57:11 |
Ellie

Anonym: jaså ja men som sagt det är ju så olika. Vissa tycker Heiley är ganska rultig men en tjej på förskolan har en son som är 3 månader och väger 8 kilo så som sagt det är väldigt olika. Vi vuxna ser ju också olika ut och det gör ju bebisar också...kram



Oskar: ja men jag tycker det är en kul grej så jag betalar gärna för det.

2011-05-26 | 15:46:08 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0