Heileys dop!



Vilken dag!, jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter!. Visserligen sov jag rätt läne (vi) men Heiley har fått en rutin och det är att vakan runt 7-8 på morgonen och då vill hon ut till soffan och sova på mitt bröst. Har hänt flera dagar i rad att hon så fort vi lägger oss på soffan så somnar hon på sekunden. Då kan hon sova fram till typ 10. Det är helmysigt så för mig gör det inget eftersom jag också somnar:).

Idag var det som sagt Heileys dop och vi har åkt runt en massa för att fixa lite. Hämta tårta, köpa nya skor till min dopklädsel, duka lokalen, etc etc. Det blev en lyckad tillställning och på dopcermonin läste Andy upp en låt som han gjort till Heiley innan hon kom till världen, dock gjorde han om den lite för att en skulle fungera nu när hon är född och så översatte han den. Jag läste också upp en text som jag skrev själv till Heiley och självklart börjar jag tokgråta!, det gick knappt att sluta!, bara för att jag sagt till mig själv att inte göra det så gör jag det!!. Jag har blivit sååå enormt känslig sedan jag jag fick barn!, nu kan jag gråta för vad som helst!, helt galet.

Heiley fick jättefinak doppresenter så jag är såå glad för dom!, välbehövliga dessutom!. Tack vänner och familj för att ni ville dira denna dag med oss!, älskar er allihop!.

Nu är jag sååå trött så jag måste sova nu. Heiley hade sååå svårt att somna vilket jag förstår eftersom det blev så mycket nya intryck och mycket ansikten. Nu sover hon dock som en stock efter att ha fåt en hel portion gröt i magen:).



En riktigt maffig kyrka!, älskar stora kyrkor!.


Heileys tårta!


Var jättenöjd med tårtan!.

Fler bilder kommer inom kort!



Lene

Fin familjebild! Läser fortfarande din blogg såklart, tycker det är roligt att följa er! Kramar från Lene

2011-05-15 | 03:15:29 |
Ellie

Lene: Tack gumman och vad roligt att det fortfarande dom som gillar bloggen!, det glädjer mig oerhört mycket eftersom jag ändrat bloggen rätt mycket genom åren. Kram på dig gumman!

2011-05-15 | 13:12:45 |
Roger Häggström

härligt med dop. Blev sugen på tårta av bilderna också hehe

Kram på er

//Ragwald den förskräcklige

2011-05-15 | 18:51:50 |
Michaela - Elias Mamma

Jag funderar på att bjuda på smörgåstårta och sen vanlig tårta o kaffe.. Men vi får se va det blir :) får man fråga vad tårtan kosta? Hur många personer var den för?



Kram

Michaela - Elias Mamma

Ahh ok där ser man.. Nä 550 var inte farligt alls.. Jag räknar med att det blir strax över 70 pers på dopet så det går ju åt lite tårta :)



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0