Doppresenter

Glömde visa vad hon fick i doppresenter:


Klänning med tillhörande trosor, skor och ett par legins i stl 74 från Claudia






Fin silversked från Veronica och krille (bilden blev dock dålig)


3st barnkammarböcker "visor och ramsor", "godnattvisor", och "små sagor"+ tillhörande skivor som man fick med böckerna. Från Ponta och Jonas


2 små söta ramar i silver. En från mamma och pappa och en från Veronica och krille.

Sedan blev det som sagt 3 st halsband men det blev så pluttrigt på bild. Ett hasband från Jeanette och Mattias, Ett från Camilla och hennes familj och en från Vivian.

Det var väll alla presenter? alla var väldigt bra och behövliga så vi tackar så mycket för dom!.




Michaela - Elias Mamma

Sv: Det blir nog inte så billigt med "mat"-biten på dopet men det får de va värt :) hur hade ni gjort me dopklänning? Köpt/hyrt? Eller har ni nån i familjen som ni hade?



Fina saker lilltjejen fick i present :)



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0