Dagsformen 5 månader efter FL

Ja jag tänkte uppdatera er med lite dagsformbilder. Dessa är tagna igår och vikten stod då på 65,5kg dvs ca -1,4 kilo sedan början på förra veckan. Nu är det snart 5 månader sedan förlossningen (den 23:dje) och jag är väll rätt nöjd endå. Det finns dom som har betydligt sämre form och glöm nu inte att jag inte styrketränat något sedan förlossningen i stort sätt. Nu kör jag bara lite promenader och viss annan förbränning.



Bilderna tagna igår (ursäkta kvaliten men det är lite svårt att ta själv)





Malin & Prinsessan

Superfin! Vad duktig du är :)

2011-06-16 | 20:25:04 | http://malinsblogg.se
Anonym

Vägde du inte 58 kg innan fl? Det är ju 8 kg+ fortfarande ? Med tanke på att du är så kort är det många kg kvar . Har följt dig sedan dina försök att tävla

2011-06-16 | 22:20:30 |
Killmamman

grattis till er fina tjej :)

jag längtar så efter att komma i form jag med, men det får dröja lite, är fortfarande rätt slut efter förlossningen... :)

2011-06-16 | 22:32:23 | http://killmamman.wordpress.com/
Ellie

Malin: hehe tack tjejen!



Anonym: haha nej du! 58 kilo vägde jag för många år sedan!, det var typ minst 5 år sedan jag vägde det. Har vägt som mest 63-64 kg de senare åren. innan FL vägde jag 64.



Killmamman: Tack så mycket!, visst är det härligt med en liten?!. Jaså mej jag tycker jag återhämtade mig rätt bra efter förlossningen och började småträna typ 1 månad efter förlossningen, dock inte hårt, tycker de är små för kort tid så jag vill inte prioritera träningen före henne. Lycka till!!

2011-06-17 | 15:48:22 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0