Aj aj i baken

Oj oj stackars lilla Heiley. Tror det är något hon inte tål för i snart 1 veckas tid har hon haft prickar i ansiktet men blossar upp lite då och då under dagen. Sedan verkar hon ha väldigt frätande bajs för hon är kanonröd i lilla rumpan, så pass att hon gallskrek när jag tvättade henne nu i kväll, Stackare!. Ska ta henne till BVC imorn tänkte jag och prata med dom för jag vill veta vad det är!. Hon äter ju precis allt nu så det är ju så svårt och veta vad hon inte tål. Jag ger henne bara burkmat men det är så stor variation+ att jag nu börjat med välling så det är absolut inte lätt. Hoppas dom tar prov så våre det väldigt myckt lättare!.

Idag hämtade vi bilen som vi ev ska köpa. Vi ska ha den till imorn för att klämma och känna lite på den. Jag testade den tidigare idag och Andy körde en liten runda med den och OJ vilken skillnad på bil mot den vi har nu!. Det är som dag och natt och jag känner mig som en liten räka i den stora bilen!. Sedan var det superstort bagageutrymme så man kan nästan sova där (om man kryper ihop lite). Sedan är det ju dragkrok vilket är superviktigt för oss har vi märkt eftersom vi bor i hus och det är väldigt ofta som vi behöver låna släp för att kasta ev grejer. Då har vi alltid fått ringa in pappa för att hjälpa oss men nu kan vi fixa det själva:).

Vagnen som vi beställt har ännu inte kommit. Vi ringde och de sa att den hade blivit försenad till slutet av juni så de ringde till Haninge och lät dom skicka ner en sån vagn eftersomd e hade den på lager så vi ska få den senast i slutet på veckan.

Nu ska jag nog sova!, ska upp vid 8 imorn för att träffa Karin för vi ska till öppna och jag ska till BVC samtidigt tänkte jag.



Min älskade gumma!, ÅH vad jag älskar dig! <3








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0