Höstnyheter

Var inne på H&Ms hemsida för att kolla in höstnyheterna från barnavdelningen och som vanligt hittar amn en massa snyggt/gulligt. Nu är det ju en ny årstid på ingång och det blir att man måste köpa allt från grunden. Overall, jacka, ev tjocka byxor, mössa vantar och framfrallt skor. Skor hade hon ju inte förra vintern eftersom hon var nyfödd och den här vintern förväntar jag mig att hon ska kunna gå också iallafall åka pulka så då gäller det att ha varma kläder:).

Så här kommer det! det jag vill ha till höst/vintern. Självklart finns mycket mer men jag börjar med dethär :):












Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0