Magbild vecka 39+0

Tänkte slänga upp några magbilder från igår (vecka 39+0) eftersom det kanske kommer bli den sista magbilden jag tar (vem vet). Bilderna är rätt suddiga men ni får stå ut:). Skriver senare ikväll kram


Som sagt det är ingen vacker syn vad gäller formen. De sista veckorna har jag dragit på mig en hel del vätska vilket jag lovar känns!. Mina fötter ser förfärliga ut då de börjat spricka i hälarna så man skulle verkligen behöva sig en ordentlig fotbehandling!. Min klåda och utslagen jag har på benen/fötterna/ armarna tror jag kan bero på vätskan som jag draigt på mig då jag fortfarande inte klurat ut vad det kan vara. Får se när hon kommer om det ev blir bättre.


Har totalt gått upp 13 kilo (har inte vägt mig på flera dagar men sist jag vägde mig hade jag gått upp 12,5kg så ca 13 max skulle jag tänka mig). Detta tycker jag är helt rimligt och som sagt så tror jag mycket beror på vätskan jag samlat på mig i slutet. Stod still i vikt bra länge vid 11 kg så kanske är det så att jag gått upp dessa 2-3 kg i bara vätska. Det lär väll märkas efter förlossningen hur myckt jag tappar i vikt och hur mycket jag kissar ut, OM jag gör det:).

Med bara 4 dagar kvar till beräknad förlossning så är jag väll endå nöjd med viktuppgången med tanke påa tt jag inte tränat NÅGOT ALLS knappt under graviditeiten förutom några yogapass som knappt räknas. Försöker nu att gå lite promenader men endast i syfte att ev få igång förlossningen:).






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0