GOTT NYTT ÅR!!

Gott nytt år mina vänner!

NU är det helt säkert att vi får en liten Januaribebis vilket är superbra!, då kommer hon bli äldst i klassen:). Har haft riktigt onda stickningar "där nere" under hela dagen och speciellt nu på kvällen. När dessa kommer så känns det precis som att bebisen sticker/hugger med något och det gör så ofantligt ont!, helt utan förvarning!. Har även haft så ont av foglossning under dagen och under kvällen hade jag väldigt svårt att gå. Hoppas det händer något rejält snart!, vattnet får gärna gå för då vet jag att det är på gång!.

Nu är klockan väldigt mycket och dags att lägga sig

Hoppas ni haft en underbar nyårskväll/natt och att ni kommer få ett superår! det är jag helt säker påa tt vi kommer få som tre i vår lilla familj:)

Från oss alla tre+ djuren önskar vi er ett gott nytt år och god fortsättning påd et nya året!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0