Turbo Jam

En bloggläsare frågade för ett tag sedan vad Turbo Jam var. Jag kan förklara det så mycket som ett pass som är inspirerat lite från kampsporten med slag och sparkar men som även är ett slags aerobicspass fast mycket roligare!. Finns ett gäng olika pass på samma samlingsbox man kan välja mellan och så även ett schema som man kan gå efter för att komma i form och då enbart med hjälp av dessa pass. Dessa pass kommer från Beachbody och är ett "samlingsställe" för flera olika typer av träning och på så sätt även olika dvdsamlingar.

Här har ni olika klipp från några av passen:






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0