Måndagsträning

Hej igen

Känner mig lite smått stressad!. Finns minst 1000 saker jag skulle behöva göra men hinner inte. Heiley har blivit en riktig mammagris som börjar gråta så fort jag lägger bort henne (i stort sett) så det blir att förska göra diverse saker med henne på armen vilket inte alltid är jättelätt.

Träningen idag blev det gamla vanliga nämligen turbo jam party cardio. Det finns många fler pass att välja på inom turbo jam men då det innehåller mindre hopp så använder jag mig av den tills jag kan hoppa lite mer så det kanske blir lite tjatigt men men, bättre att träna något än inget alls. Det blev iallafall 43 min och efter passet blev det några knipövningar, 3 set plankan och några rygglyft för att stärka den delen. Usch jag hoppas verkligen att den degiga magen försvinner för det är inget roligt och ha den där, man ser ju så mycket pluffsigare ut med den men jag tror det är mycket lös hud och det lär väll ta ett tag innan det drar ihop sig.




Nu tänkte jag kolla lite på halv 8 hos mig på internet, ska se om jag hinner läsa lite innan läggdax.

God natt på er!

Madde

Kommer ihåg när Joanna var så, funkar det inte med selen?



Ses vi imorgon? :) Kram

2011-02-14 | 22:27:10 |
anna

Hej!

Vilken inspirerande blogg!

Nu är du väl snart nere på din startvikt? Har du gått himla fort för dig=) Uppdatering på det gärna, väldigt inspirerande för oss som också försöker gå ner!

2011-02-15 | 08:39:18 |
Ellie

Madde: tyvärr inte imorn men ev nästa vecka på tisdag. jag återkommer!. selen har jag faktiskt inte testat ännu, kanske på tiden att göra det:)

2011-02-15 | 10:25:37 |
Madde

Okej, jag ska dit idag och på torsdag iaf :) Men hör av dig bara :)

2011-02-15 | 12:32:21 |
Ellie

Anna: Vad roligt att du tycker det! Jag har ca 4 kilo kvar, viken står just nu väldigt still och det är dörför jag inte uppdaterat så mycket om den. Vikten pendlar mycket mellan 67-68 just nu så jag tror jag behöver träna lite mer för att det ska hända mer saker. Kosten behöver nog också strukturerar upp lite men vill ge det lite tid. Ska skriva ett inlägg om det sedan:)..kram på dig och hoppas du fortsätter läsa bloggen!

2011-02-15 | 13:13:39 |
Eiims

Hej, är du medlem på träningsprofilen? är det något bra? Hade gott =)

2011-02-15 | 15:01:13 | http://eiims.blogspot.com
Ellie

Eiims: japp det är jag. Är även kostexpert där så ja det är jag. Jag tycker det är riktigt bra faktiskt, mycket information om det mesta. Sedan kan du skaffa en egen coach som är helt kostnadsfritt och har du frågor kan du lätt ställa dom där så är det någon av oss som svarar. Dock var det länge sedan jag var där inne eftersom jag haft en del annat och tänka på men som sagt det är värt ett besök!

2011-02-15 | 15:04:30 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0