Vår soliga dag

Oj vilket härligt väder vi haft här i Skärblacka idag!. Tidigare idag åkte vi in till stan för att kolla efter en lekmatta till Heiley som hon kan ligga och sitta på utan att vi behöver vaka över henne hela tiden. Skulle hon ramla så blir det iallafall lite mjukare och landa på mattan tänkte vi. Åkte runt och kolla lite på sånna här pysselmattor av skumgummi och det var verkligen superstor skillnad i pris så vi valde det billigaste vilket var på Babyland, 99kr för 9 "plattor" man pusslar ihop till en matta. Den gillade hon starkt och började riva med naglarna på den direkt och blev superglad när vi satte henne på den:).

Sedan inhandlade vi hink och spade till henne i miniatyr som hon kan ha och träna lite med. Det invigde vi idag när jag, Andy, madde och lilla Joanna var till lekparken och lekte. Dock ville Heiley bara ha spadarna i munnen hela tiden så hon är nog lite för liten ännu men övning ger färdighet:).

Vi tog oss en liten fika på min gamla praktik också, cafet och pratade lite med ägaren och så. Jag måste säga att jag har en väldigt slapp liten tjej, eller så tror hon att hon är en liten tuffing, vad vet jag:).

Sitter en fin dam så här?:







Heiley älskar sin lekmatta:).







Hinken och spaden vi köpte idag:)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0