Sjukstuga

God eftermiddag på er!

Här fick man sovmorgon idag vilket kändes underbart!. Heiley har blivit superförkyld och har haft 2 riktigt oroliga nätter nu där hon vaknar och gnäller till eller vaknar och rent av gallskriker (mardrömmar?), mycket beror nog på att hon är så förkyld och har svårt att andas men det är så synd om henne. När hon var förkyld sist vilket var kanske 2 månader sedan då använde vi en så kallade "näsfrida" som man ska suga ut snoret med, en superbra grej. Nu 2 månader senare VÄGRAR hon att vi gör det på henne!, hon slänger med huvudet och gallskriker och gråter krokodiltårar (damen har fått en egen vilja på 2 månader hihi). Vi har därför inte kunnat göra det på henne och några näsdroppar går heller inte att få i henne (saltlösning). Hoppas den här skiten lägger sig snart så jag får tillbaka min glada, spralliga tjej!.

Idag har det därför bli en skön innedag. Inget mig emot med tanke på att det är svinkallt ute!. Jag vaknade tidigt i morse och såg att det bara var 7 grader ute och nu är det bara 14. Andy hade dessutom satt på värmepumpen för jag kan tänka mig att det var bra kallt när han steg upp vid 4. Claudia har varit här på besök vilket var superlänge sedan! (dopet var sista gången i maj). Det blev lite fika och så snackade vi om lite allt möjligt, hoppas vi ses snart igen gumman!.

Heiley ligger och sover middag och snart kommer Andy hem, vi kanske hörs senare?. Funderar på att ta mig till gymmet sneare men vi får se:).

Kram på er!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0