Och så kom sommaren

Hej på er!

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering men datorn har varit lite knäpp så har inte kunnat blogga alls. Vi har dock haft några härliga dagar jag och Heiley (pappa har ju jobbat). Vi har varit på ett gäng promenader, läst sagor, sjungit, gungat, varit på öppna förskolan etc. Heiley älskar verkligen när man sjunger, hon sitter och gungar fram och tillbaka så man ser verkligen att hon gillar det!. Hon har tom fått en kommentar på öppna förskolan om att hon absolut kommer bli musikalisk, jag förstår bara inte var det skulle komma ifrån *fniss*. Att ha en pappa som är sångare gör nog saken ganska klar:).

Idag har vi varit en sväng på H&M för att införskaffa ett par vantar, en mössa och en cardigan till hösten. Ja för hon har bara 1 tjockare tröja som är mer som en myströja så hon behövde något lite varmare. Jag hittade verkligen världens mysigaste mössa!, som jag trånat efter den!. Har sett den så många gånger på hemsidan men det har tagit tid innan den kommit ut i butik så nu äntligen!. Jag köpte den i stl 86, det låter stort men jag testade de olika stl och jag tyckte att när vintern kommer så är den nog väldigt lagom. Den ser rätt stor ut nu men trots det så kan hon ha den!, den ser bara stor ut men den kan töjar rätt mycket faktiskt. Så himla mysig!.


Mössa 59.50 H&M


Vantar 29.50 H&M


En cardigan i stl 74 fick det också bli 149:- H&M

Nu är det i stortsett bara overall som är ett måste. Hon fick ett par fina skor av moster som hon säkert kan ha då men det kan vara bra och kunna variera.Hom kommer ju börja dagis mitt i vintern:S.

Föresten! blir man inte lite knäpp på dessa vänderändringar?. För bara några dagar sedan var det rätt kallt ute och idag är det en het sommar!. Kan det inte bara vara sommar eller höst?, antingen eller? nej tydligen inte!.

Nu ska jag ner och vara lite social med Andy. Heiley sover sedan 1 timme tillbaka så nu är det lite egentid:)...

Bjuder på några bilder från dagarna:


Fick slita fram sommarkläderna till Heiley igen med tanke på värmen *pust*


Heiley fick testa och "äta själv" igår. Hon hade redan ätit upp maten men jag gav henne skeden och skålen så fick hon gegga lite och jag lovar att hon hade mat över hela ansiktet när jag till slut tog bort skålen från henne.


Det finns fler sätt att äta på!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0