Morgonpromenad i hösten

God middag!

Det har varit en härlig morgon för vår del då Heiley gav oss lite sovmorgon (hon sov till 9). Frukost tillsammans med familjen och sedan hade jag bestämt träff med Karin för en morgonpromenad vid 10. Heiley fick ha på sig sin mysdess för första gången som vi köpte i Ullared. Måste säga att hon passade superbra i den färgen:). Det är lite smårått här idag så jag tyckte det kunde vara mysigt att ha lite myskläder idag som denna. Det blev en promenad på 60 min så det var helt ok.



Söndagen idag har vi inget speciellt planerat. Hade tänkt göra rent garderoben lite  och sedan vet jag faktiskt inte vad som händer. Igår var vi en tripp förbi mina föräldrar och Heiley hade superkul genom att rulla runt som bara den i vardagsrummet. Det slutade med att hon hamnade under bordet där hon verkade trivas:)



Jag kan säga att den damen vägrar att sitta still länge stunder längre. Det är inte direkt så att om mamma vill mysa lite så är Heiley med på noterna direkt utan oftast vill hon absolut inte!, hon ska sitta själv eller ligga och rulla runt eller så visar hon att hon förtfarande inte är nöjd genom att gnälla. Snart är nog viljan så stark att röra sig fritt att hon börjar läsa sig krya.

Jaha ska nog in på tradera snart och lägga upp några fler kläder till försäljning. Jag hojtar till när det är gjort ifall ni är intresserade att lägga några bud:)

Kram från Heiley och mig

Anna Köhler

Hej ska fråga om ni är nöjda fortfarande med vagnen??

2011-08-15 | 08:41:21 | http://www.annakohler.bloggplatsen.se
Ellie

Anna: jag antar att du menar den gamla gröna (på bilden). Ja nu är jag rätt nöjd med den nu när Heiley kan sitta lite bättre. Dock är det svårt för henne att böja sig bakåt i sittdelen för hon blir så (ihopsjunken). Vi skaffade däför en annan lättare vagn som är en sittvagn framåtvänd och den sitter hon superbra i (babyjogger city mini). Den gamla vagnen var dessutom väldigt tung och tog upp mycket plats i bilen vilket vi tyckte var ett minus. Den nya vi har är superlätt att vika ihop och tar ingen plats alls:). I helhet är jag dock ändå rätt nöjd över den gamla men liggdelen är bäst..

2011-08-15 | 18:22:29 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0