Lite shopping i regnrusket

Hej på er!

Vilket hemskt väder det har blivit!. Här har det regnat i flera dagar och varit så grått och tråkigt. Därför passade vi på att åka in en sväng till stan, rättare sagt maxihuset för att hoppa lite höst/vinterkläder till Heiley. Herregud så lite kläder hon har nu!, mycket har hon växt ur och sedan är ju sommaren som sagt slut och då försvinner massa klänningar som hon haft så då blir det bara några bodyn, lite leggins, någon tröja kvar. Det Blev ett par svarta manchesterbyxor, ett par ljusa jeans från pojkavdelningen (ja för på flickavdelningen finns inga jeans med mudd upptill vilket jag gärna vill ha), en ljusrosa body, en tunn tröja, och en lite pösigare tjocktröja+ 3 par tjockare . Det fattas fortfarande en hel del i hennes höstgarderob men vi får ta det lite pö om pö.


Ingen bra bild tyvärr, de ser mer gråsmutsiga ut men de är svarta:). köpte i stl 74 på H&M för 99:-


Lila tröja H&M stl 74 49,50


3 par tjocka strumpor i olika bruna toner H&M 49,50


Ljusblå jeans från Cubus pojkavdelning 149:- stl 68 (såg rätt stora ut)


ljusrosa body H&M 79,90 stl 74


Tjocktröja från Lindex, superbra nu i höst!. stl 80 129:-

Nu sitter jag och väntar på några traderapengar som ska dimpa ner och då ska jag köpa de lila stövlarna från H&M. Sedan fick vi 100kr rabatt på H&M eftersom vi köpte barnkläder så då kan vi köpa något mer till henne. Sedan väntar jag på att deras overaller ska komma hem, funderar nämligen på att köpa en fin overall jag sett på deras hemsida. Om jag inte blir nöjd med den har vi kollat in en på Name It som föll mig i smaken:).


299:- på H&M


EV den här från Name it 399:- men gillar den från H&M bättre.

Nu blir det lite mys med familen

/kram från oss



Ulrica

Potträning redan, inte illa! :)



Visst kan man shoppa ihjäl sig till de små! Massa fint ni hittat!



KRam på er!

2011-08-22 | 08:55:06 | http://minbebis.com/blogg/mymiracle/
Ellie

Ulrica: Ja det är ju rätt tidigt men eftersom Heiley verkar tycka det är kul så har vi börjat redan nu lite smått. Sedan skyndar vi inte på henne att hon MÅSTE bli blöjfri men det är klart att tycker hon det är kul så borde det ju underlätta lite:).



Ja herregud vad man kan shoppa!, jag köper nästan aldrig saker till mig själv nu utan vill passa på att köpa fint till henne för snart blir dom ju stora och då är det inte riktigt lika kul längre även om det fortfarande kommer vara kul, dock dyrare om inte annat hihi...kram

2011-08-22 | 09:30:02 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0