Heiley 7 Månader!

God kväll!

Äntligen kväll och det är snart dax för mig att krypa ner i sängen. Kvällssysslorna är nu gjorda vilket innebär:

* Natta Heiley
* Diska
* tömma ev sopor
* Sopa lite
* fixat kvällsmål (2 kokta ägg)
*plockat undan lite

Först tänkte jag äta mina ägg och sedan skriva ett dagboksinlägg i bebisboken (www.bebisboken.se) eftersom jag har MÅNGA veckor kvar tills denna vecka (Har bara skrivit 5 veckor av Heileys liv och hon är nu 31 veckor). Jag går tillbaka här på bloggen och läser vad vi gjorde de olika veckorna och på så sätt föra in det i boken (dock skriver jag det med andra ord och inte samma från bloggen).

Heiley är nu 7 månader gammal och det är inte klokt att hon nu är mer än ett halvår gammal. Hon kan ännu inte krypa vilket är lite tråkigt, hon försöker ju verkligen men hon förstår ännu inte att benen måste hänga med och vara under kroppen för att kunna krypa. Just nu nöjer hon sig med att rulla runt och det kan jag lova att hon blivit väldigt duktig på.

 
Älskade familj!

Inga tänder har heller kommit. Hon har varit riktigt svullen på underkäken ett bra tag nu men inget verkar vilja ploppa upp. Det kommer väll så småningom. Sitta har hon ju kunnat gjort väldigt länge nu (sedan hon var 5,5 månad) så det är ju liksom avklarat:).

Idag har vi för övrigt varit en sväng till Linköping med söta Veronica. Hon skulle till Ikea och jag agerade sällskap. Efteråt åkte vi hem till oss och tog en fika innan det var dax för henne och åka hem. Nu sitter jag som sagt här och är supertrött. Tycker jag förtjänar att sova nu:).

God natt vänner!

Hanna Mattsson

Hej!

Jag har sökt information om vagnen Focus duo, då jag av ren slump bara beställde en sådan idag :) men är egentligen ute efter en Emmaljunga duo edge. Så jag fann din blogg :) undrar nu hur den vagnen är då jag ser att du använt den osv. :) Något negativt?

Om du vill och kan, maila gärna... är väldigt intresserad om jag slösat 3000:- eller om jag ska ta hem den, eller avbeställa redan innan den kommit.



Mvh Hanna



[email protected]

2011-08-26 | 17:33:08 | http://en-bulle-i-ugnen.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0