Frågestund!



Kom faktiskt på att det var VÄLDIGT länge sedan jag hade en frågestund här på bloggen så jag tycker det är dax att vi har en. Jag ska försöka lägga upp alla frågor på bloggen och jag hoppas så klart att jag får in många:).

Varsågoda och fråga!



Åsa

Hej, Jag ska själv ha barn snart och undrar: vad är det mest "onödiga" du (så här i efterhand...) köpte innan bebisen kom och vad har du köpt som varit det bästa/mest använda du köpt?

2011-08-02 | 13:28:09 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0