Bajs i pottan!

God kväll i stugorna!. Jag måste bara berätta!. i två dagar har Heiley både bajsat och kissat i pottan!. Det är helt galet!, snacka om att jag blev glad när jag märkte att hon satt och tog i. 1 gång bajsade hon igår och 2 gånger har hon bajsat i pottan idag + säkert 5 gånger kissat. Nästan varje gång vi satt henne har hon gjort något. I morse satte jag henne direkt när vi vaknade för då hade hon legat och varit vaken ett tag. Då satte jag henne på pottan och direkt både bajsade och Kissade hon!, inte lite heller och hon gav oss en stort smile när hon förstod vad hon gjort!. En stor kram och massa beröm fick hon och då växte hon säkert 10 cm direkt hihi.

Hoppas hon blir blöjfri rätt tidigt. Det är ju absolut inte ett måste men eftersom det går så bra så är det klart man hoppas. Det var ju inte direkt meningen från början att vi skulle göra det regelbundet men det är ju hon som bestämt eftersom hon blir gld när man sätter henne där:).

Det var bara det jag ville berätta!. Blev bara så glad:).

Bjuder er på en liten mysbild från vår mysstund i soffan för ett par dagar sedan:




mammas prinsessa!. Hennes långa mörka ögonfransar har hon fått från pappa!.



Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-22 | 12:03:59 | http://millahoman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0