Skrollan sover och vissa irriterar mig!

 Är helt slut nu då Heiley varit väldigt ledsen större delen av dagen. Varför vet jag inte men det kan kanske ha med att vi försöker få lite koll på maten och därför känner hon sig inte riktigt nöjd?, jag vet inte eller så är det magknip för hon blev lugn när jag masserade magen på henne så ev kan det vara det. Sedan tror jag att hon är i någon form av utvecklingsfas för hon har blivit väldigt svårt när det gäller att sova på kvällen. Så fort jag ställer mig upp i sängen för att gå iväg så vaknar hon till, men när hon väl somnar så sover hon gott!.

Är dock så himla glad för när hon inte är ledsen är hon en väldigt glad tjej som har väldigt lätt till skratt. Idag fick jag henne och nästan gapskratta när jag fulade mig med konstiga ljud. Det gillade hon skarpt!. Nu märker man så tydligt att hon börjar bli en egen person och det är så härligt. Tidigare idag var hon helt besatt av min tumme som hon stoppat in i munnen och rent av försökte tugga sönder. Hon tuggade verkligen och det var HÅRT så frågan är om det börjar klia i hennes mun?. Ja det finns mycket frågetecken men det enda man kan göra är att vänta och se.

En helt annan sak som jag bara blir så irriterad av som jag egentligen inte vill lägga någon vidare energi på men som jag helt enkelt behöver ventilera ut. Vissa har tydligen stora problem med att jag och min familj ska till Ullared på fredag. Varför? ja det undrar jag med!, visst är det en bit att åka men vad gör det? vi åker väll endå dit om vi vill. Ja jag vet att jag är offentlig med min blogg men vissa kommentarer skrämmer mig något så fruktansvärt ibland. Tänk att man inte kan få åka på en liten minisemester utan att folk ska behöva lägga sig i var, när, hur och varför man ska göra det?. Jag ifrågasätter aldrig någon om varför dom gör si eller så och därför undrar jag varför alla andra ska göra det med mig?. Kan man inte bara sköta sig själv och skita i andra?. Jag är väl medveten om min familjs ekonomi och behöver inte några "tips" på hur vi kan spara in pengar och vi behöver heller inte veta vad bensinen kostar och hur mycket slitaget på bilen blir i pengar etc.

När det gäller ekonomin så har jag sagt att det är något privat och inget jag vil dela med mig av till andra och då vill jag heller inte ha tips om den, speciellt inte på ett så oseriöst dett som via bloggen, där går gränsen!. Sedan får ni gärna fråga mig om saker och kommentera men de val jag gör är helt upp til mig.

Skönt att få skriva av sig lite, nu blir det kudden!

Ha det!

Agnieszka-2barnsmorsan

Finns folk till allt tyvärr:( Hoppas ni får det superkul på Ullared och hittar massa fint!



kramar

2011-04-21 | 05:38:45 | http://agnieszka.blogg.se/
Eli

Halloj!

Vissa gör inget annat än att irriterar sig på andra och spyr galla på folks bloggar. Skit i de och kör ditt race! Hoppas det går bra med lillans humör. Har du testat Minifom innan hon får mat? Har hon magknip så kan det hjälpa med några droppar.

Nu ska jag fixa frukost åt min son som fyller 13 år i dag!

Ha en bra dag på Ullared och shoppa loss ordentligt!!!

Kram...:)

2011-04-21 | 07:16:22 |
Anna

Du vill att vi kommenterar men bara sött och gulligt som passar dig?

2011-04-21 | 09:47:15 |
maria

så söt hon är!



ja du det var en bra fråga? det är ju helt upp till er om ni vill åka till ullared eller inte...förstår inte varför vissa människor har ett så stort behov att lägga sig i andras liv och kommentera allt så negativt ibland!



hoppas ni får så kul nu och att ni hittar mkt snyggt....

2011-04-21 | 19:34:22 |
Ellie

Anna: nej det har jag aldrig sagt men det måste du väll hålla med om att det var en väldigt onödig kommentar. Tror du skulle bli lika sur om någon la sig i vart du skulle åka. Man kan tänka efter innan man postar en kommentar.



Maria: Ja många har tydligen sånna behov:)

2011-04-21 | 22:11:18 |
Ellie

Eli: japp har testat Minifom många gånger men tycker liksom inte att det funkar så jättebra. Dock fortsätter jag endå för ifall det gör någon skillnad så är det ju bara bra, bättre lite än inget:).



Agnieszka: Tack gumman!

2011-04-21 | 22:14:19 |
Anna

Jag förstår inte varför vissa människor har ett så stort behov av att delge sitt liv inför alla på Internet?

2011-04-22 | 18:21:24 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0