Sjukstugan fortsätter..

Och denna gång är det stackars Heiley som råkat ut för magsjuka. Stackare har bajsat typ 7 gånger idag + att hon kräkts mer än vanligt. Ringde sjukvårdsrådgivningen och de tipsade om att köpa vätskeersättning på apoteket och ge henne så det blir att inhandla det senare. Jag önskar jag kunde byta plats och att jag kunde vara sjuk istället för henne:(. Hon har sovit hela dagen förutom en paus under 1 timme då vi var ute med Kiwi och jag gav henne mat som inte var så intressant.

Senare blir det att åka och storhandla för det ekar verkligen tomt i kylskåpet. Först ska Andy komma hem då han är på kurs i ledarskap. Senare ikväll blir det att fixa lite med Heileys rum. Hoppas vi hinner bli klara med rummet nu i helgen.

Nu när jag förutsätter att alla fått sina dopinbjudningar som vi bjudit så kan jag nu bjuda på en bild på hennes dopkort som är i stl C5 tror jag det heter :).




En bild som är tagen för bara någon dag sedan då Heiley fortfarande var frisk. Det svider i mammas hjärta när jag vet att du inte mår bra :(...min lilla tjej.



Line

Hej!



Läser din blogg men är dålig på att kommentera.

Men vilket fint inbjudningskort ni har ordnat! Har ni gjort det själva på datorn eller är den inlämnat och tryckt?



Om ni gjort det själva vilket program användes?



Glad Påsk på er.

2011-04-22 | 08:59:21 |
Ellie

Line: Roligt att du kom fram:). Nej vi beställde på optimalprint.se där hade de massa olika modeller på dopinbjudningar men även bröllop etc. Sedan laddade vi upp en bild och skrev texten direkt på sidan...Glad påsk på dig!

2011-04-22 | 23:13:24 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0