Sjukstuga

Hej mina vänner!

Sorry för dåligt uppdaterande men jag har varit sjuk i magsjuka ett par dagar så jag har verkligen inte orkat blogga alls. Jag kan säga att det har kommit från alla håll och kanter och har varit väldigt dålig. Andy var också krasslig så han var hemma från jobbet i två dagar. Nu är vi dock bättre så nu sitter jag här hos mina föräldrar. Tror Heiley är lite krasslig också för hon har kräkts väldigt mycket (ovanligt mycket)+ att hon inte har någon vidare matlust. Det märks dock inte på henne annars vilket är bra det.

Som ni säkert förstår har jag inte tränat något denna vecka då jag varit sjuk. Måste nog kurrera mig till nästa vecka för det känns fortfarande i magen (kräktes i förregår).

Nu ska jag vara lite social, ska ut med Kiwi en sväng sedan också...

Ha en fortsatt trevlig dag!


Saga

Stackars er. Ni smittar 72 tim efter sista kräkningen eller toabesöket. Ta gärna vätske ersättning allihopa några dagar. Heylie kan du ge med tsk. Hoppas dina föräldrar klarar sig. Krya på er

Mvh Ssk Saga

2011-04-09 | 21:46:57 |
Ellie

Saga: Heiley mår bättre nu faktiskt och vi också så det är nog lugnt. Gav Heiley lite vätskeersättning förut och det var tydligen ingen hit haha. Nu har hon ärir 3 gånger utan några problem och hon har varit väldigt hungrig dom gångerna så det tyder ju på att hon börjar bli bättre:)...Tack för tipset!...kram

2011-04-09 | 22:52:17 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0