Inget bloggande

Har tyvärr inte bloggat något på några dagar nu eftersom vi inte haft något internet. Vi håller nämligen på att ändrar från bredbandsbolaget till Telia (vilket jag ångrar lite nu då det alltid är en jävla mass strul). Dock lovar jag att uppdatera bloggen mer lite senare för snart ska vi iväg till mina föräldrar för mamma fyller 60 år idag!:).

Heiley mår bara bra och hon har blivit väldigt duktig på att greppa saker nu. Hon älskar att hålla i sin nappflaska när hon äter och så älskar hon att hålla mig i handen. Detta är något jag märkt av för bara några dagar sedan så utvecklingen kan tydligen gå väldigt fort, från en dag till en annan:).

Ha en fortsatt trevlig Fredag så länge




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0