En lugn söndag

God dag där hemma!.

Hoppas ni haft en underbar helg för snart är helgen över för denna gång och vardagen gör oss snart påminda. Min vardag är dock väldigt trevlig nu för tiden, inga måsten utan bara "ta det lugnt", öppna förskolan på tisdagar och ev på torsdagar, lite träning, städning, tvätt, och en hel del mys. Tänk om det alltid såg ut så här då skulle jag trivas som fisken i vattnet. Man kanske skulle se till att bli rik så man kan vara hemma mer :) (skämt å sido). Jag hoppas dock Heiley blir bättre till på tisdag för då är det sista mammagruppsträffen och den vill jag INTE missa. Vi har dock bestämt att vi mammor ska fortsätta träffas även efter dessa träffar så det är superkul!.


Mamma och dottermys tidigare idag!


Lite fika blev det också!, lite glass och jordgubbar!,mums!!

På torsdag ska jag och Heiley på  babymassage för första gången och det ska bli så mysigt. Ska försöka passa på och göra ett fot och hand avtryck på öppna förskolan på tisdag om vi kan gå för man vill ju inte att hon ska bli för stor, ju mindre desto bättre. På öppna förskolan kostar det bara 20 kr och det är ju nästan gratis så då vill man ju passa på!.

Förövrigt så ser min vecka ut så här än så länge;

Måndag:

Tisdag:
Öppna förskolan 10.00
            Vägning öppna förskolan 9.30

Onsdag: Ev träffa Sofia (grannen) 

Torsdag: Babymassage förskolan 12.30

Fredag:

Lördag: Sofias Babyshower 18-22

Söndag: Jeanettes födelsedagsfika

Jag ska dock försöka boka in lite andra grejer under veckan men det får komma som det kommer. Förutom detta ska jag förska fixa in lite träning också. Kanske fler promenader nu när vädret är strålande!. Vi hade 18 grader som mest idag, tyvärr blåste det en del men det var såå skönt!.

Nu ska jag kolla till Andy som målar Heileys rum. Ha en fortsat trevlig kväll!

kram





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0