kvällssmootien fixad

God kväll!

Nu sitter jag här och slurpar i mig min kvällssmooties. Jag bara tokälskar att göra egna smootiesar och jag tar det jag har hemma för tillfället och hittade lite frusta hallon i frysen så det fick bli en drink av:



Frysta hallon
kesella
0,5 banan
en skvätt apelsinjuice
och
en skvätt lättmjölk

Detta blev en rysligt god och fräsch drink och inget onödigt socker (finns bara naturligt i frukterna jag använt).



Till lunch idag blev det

2 stekta ägg med lite zuccini

Det var grymt gott! och väldigt enkelt.

och middagen bestod av Tacos!

Nu ska ajg kolla på såld på hus innan det är dags att krypa ner till kojs. Lilla Heiley har varit igång en hel del idag och sparkat lite då och då så nu är det även dags för henne och sova. Dock är det lite svårt och få en bebis i magen att sova, den lever ju sitt eget liv kan man ju säga hihi:), min lilla tjej:).

God natt

Linda Ljungkvist

smooties är jätte gott tycker jag med :)

2010-10-06 | 12:38:48 |
Ellie

Linda: ja visst är det!, det bästa är att man kan mixtra precis hur man vill:)

2010-10-06 | 13:45:27 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0