En liten kortis

God kväll i snöyran!

Då var snart denna dag slut och jag kommer gå och krama kudden tidigt idag. Sov skit i natt och fick kanske bara någon timmes sömn på sin höjd så nu vill jag försöka ta igen den förlorade sömnen....om det går vill säga:).

Min dag har varit rätt lugn förövrigt. Jobbade som vanligt till 15, åkte hem, hängde med Andy till gymmet för att kolla läget eftersom det var så länge sedan jag var där. Sedan hem och äta, baka havrebollar till jobbet som jag tänkt ta med så de får smaka, diska och nu sitter jag här. Innan läggdags dvs efter att jag uppdaterat bloggen blir det lite förlossningsförberedande träning till fitmama dvd'n. Igår blev det yoga men idag vill jag prioritera sömnen lite så får nog ta det imorn istället.

Hoppas ni andra haft det bra ute i snön idag!. Här har det varit runt 0:an men det känns som minst -10 grader eftersom det varit blåsigt idag. trodde ansiktet skulle spricka imose när jag stod och väntade på bussen. Jag ska dock inte klga för jag VET att det är värre längre upp i landet så här var det nog rena sommaren om man jämför hihi.

Nu måste jag sluta, det blir en kort uppdatering men jag hoppas ni klarar er endå:)?.




Michaela

Ja den går läskigt fort,det känns som att tiden bara går fortare o fortare dessutom :/ 50 dagar är ju ingenting :0



Ja jag vill ha bebis här NU :P Men det får jag ju tyvärr inte ;(



Hittills tycker jag det bara gått fort :) Herrejösses va läskigt egentligen :S



Man längtar ju galet mycket när man plockar fram bebiskläderna :) Försöker dock att inte göra det så ofta just nu pga att längtan är så enorm redan och det känns som att tiden kommer börja gå sakta om jag börjar längta mer :P



Ses vi fortfarande den 1a?



Kram



Michaela

Hehe samma här :) Det är nog en av dom bästa svenska serierna/komedierna som gått på tv.. :) Så nu är det bara att längta till 16e januari :)



kram

Michaela

Hehe japp hoppas det stämmer för mig me då :P Eller snarare undrar om det stämmer för mig me :P

Sanna

Hej! Jag brukade kika in i din blogg förr, men nu är det en evighet sen sist och vad ser jag: du är gravid och snart är det dags att föda för din del :) Lycka till med allt! Härligt spännande tider du har framför dig. Fitmama-DVDn användes även hemma hos mig, men det börjar bli ett tag sen nu. Mina småtjejer har redan hunnit bli 8 månader gamla.

2010-11-24 | 19:07:06 | http://ovninggertraning.blogg.se/
Ellie

Sanna: hihi ja du ser vad mycket som kan hända!. Välkommen tillbaka iallafall:). Jo snart är det dags och allt känns jättebra, dock är det svårt och veta hur allt kommer att bli till en början med planering, sömnlöshet etc men det tar väll ett tag innan man kommer in i det helt enkelt. Det är synd att det inte finns fler dvser med gravidträning men det verkar vara väldigt dåligt med det tyvärr. 8 månader! ja du tiden går fort måste jag säga!.

Kram på dig och lycka till med småtjejerna!

2010-11-25 | 15:55:12 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0