Då var man hemma!

Efter att ha varit i stan hela dagen. Först åkte vi till Colorama men så var det helt stängt!, som vanligt när vi åker dit så har de alltid för sig att ha stängt. Det värsta var att det inte stod någonting om att de skulle ha stängt idag och detta gör mig sååå irriterad. Varför inte skriva "stängt alla helgona" men nej ingenting alls. Därför valde vi att åka till fluger färg istället men precis samma sak där, helt mörk! och inget om att det skulle vara stängt!. Det blev med andra ord inget färgletande idag och det var sååå tråkigt!. Jag blir alltid lika irriterad när det är något jag planerat för inte blir som jag vill. Bara att svälja och se glad ut och HOPPAS på att de har öppet nästa gång vi åker dit.

När vi varit där åkte vi till mina föräldrar en snabbis eftersom vi senare skulle till min systerdotter Chloe som fyller 2 år idag. Vi kände att det var onödigt att åka hem och sedan 2 timamr senare åka tillbaka igen så vi satt hemma hos dom tills det var dags att gå till min syster. Väl där blev det ett riktigt trevligt litet kalas med mycket folk.

Nu är vi hemma och ska ta det lite lugnt. Bebisen har sparkat HELA dagen både idag och igår. Idag sparkade hon nog extra mycket eftersom det var såå mycket folk hos min syster som skrattade och pratade järnet och hon ville säkert vara med. Idag fick mormor (min mamma) känna på sin första spark från henne dessutom och hon blev sååå glad :).

Igår var vi på maxihuset och kollade runt lite eftersom vi skulle hitta en present till Chloe och självklart hittade jag något till min lilla bebis också. Denna gång blev det två pack pyjamas på kappahl som jag kollat på bra länge men inte köpt. Det var bara två st kvar en i stl 74 och en 50-56 så jag passade på eftersom det antagligen inte fanns fler då de funnits ett tag. Älskar de söta spökerna som fanns på.








En söt liten bild på Chloe från i midsommras.

Nu måste jag sluta. Heiley sparkar såå konsitgt just nu att det tom gör ont så jag måste sätta mig på ett annat sätt.

Natti natti!

Nettis

Gud så söta pyjamas ni hitta kommer bli jätte gulligt på henne :)

2010-11-07 | 16:40:52 |
Ellie

Nettis: He he ja visst är dom!, synd att det inte finns i andra färger också så även pojkar kan ha dom. Men åandra sidan så ska dom ju bara sova i dom så det funkar säkert även till pojkar, den ena är ju mest svart:)..:)

2010-11-07 | 17:56:35 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0