Fettis = Fetto :)

God dagens!

Då börjar även denna dag lida mot sitt slut och jag har inte hunnit träna ännu. Mina föräldrar har n-ämligen varit här på en fika och givetvis bjöd dom på semla :P . Inte mig emot men jag måste nog försöka dra ner lite på det goda ett tag, ingen mår ju bra av för mycket gott eller hur?. Funderar på att ta en liten joggingrunda men problemet är att jag inte har några broddar på mina skor vilket skulle medföra en jäkla massa halkande fram och tillbaka vilket kanske inte är så kul, dock skulle det vara grynt skönt.

Den enda typen av träning jag har avverkat idag är snöskottning, visserligen ingen dålig träning men på tok för lite:). Får se vad jag hittar på.

Annars har dagen bjudit på lite nyttogöra dvs att städa, tvätta och så bad jag pappa sätta upp gardinstänger i två av rummen på övervåningen då det inte kommit upp några gardiner där ännu. Vi är ju sällan på övervåningen då vi inte fixat den. Vi funderar på att slå ut en vägg och göra att två rum blir till ett för det skulle bli ett jättefint rum med två snetak på vardera sida. Drömmar har man ju alltid:).

Föresten!, hur går det med era nyårslöfen? har ni hållt dom ännu?. Kan ni berätta era löften och hur det går?

Kramis!



Nillan

Det du ska undvika för att bli av med något kilo är just sötsaker och bröd. :) Har du kommit igång med TL. Nu har du ju all tid ivälden. Förutom jobbsökandet som tar sin lilla tid förstås.

2010-01-20 | 01:18:34 |
Ellie

Nillan: Japp det vet jag! mycket väl!. Det jag oftast gör är helt enkelt att dra ner på det mesta vad gäller kosten och då speciellt det onyttiga. Jag har dock insett att ändrar man för mycket blir man bara trött på det i slutänden och därför väljer jag bara att dra ner på vissa saker.



Nej jag har inte kommit igång med det ännu. Just nu lockar faktiskt gymträningen mer än jag trodde att det skulle göra. Får se när jag kommer igång med TL just nu vill jag bara köra på och försöka hitta ett jobb innan jag börjar klättra på väggarna:P

2010-01-20 | 11:47:57 |
Nillan

Du Har ganska stor erfarenhet av olika jobb verkar det som. Uska, hotell o bagerie. Jag håller tummarna du hittar säkert något snart. Har du sagt upp ditt gymkort i stan? Det kanske finns något gym med klippkort som du kan träna på så länge till erat startar upp där du bor.

2010-01-20 | 14:46:23 |
Ellie

Nillan: jo jag har faktiskt mycket erfarenhet bland olika jobb vilket jag bara ser som positivt så jag hoppas det kommer dyka upp något snart:).



Nja det där med klippkort tycker jag är onödigt, jag tränar mer än gärna hemma tills jag kan skaffa ett nytt kort. Mitt kort i stan gick ut i slutet av dec och jag vill helst bara träna här i skärblacka, det blir så mycket onödiga resor annars. Det är ju endå nästan 2 mil in till stan. kram på dig!

2010-01-21 | 11:45:40 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0