Gårdagens träning och resultatet av renoveringen

God kväll där hemma!

Jag antar att de flesta kommit hem från sina jobb nu, jag har varit hemma hela dagen som vanligt hehe. Igår blev det lite träning i form av min träningsdvd där styrka och cardio blandas och hela kroppen tränas.Det blev ett 60 min pass med level 2 och 3 och det var riktigt jobbigt men jag måste säga att jag gillar dessa dvder, man tar i ordentligt men det är inte som något aerobicspass som många dvder ofta influeras av så det är riktigt kul. Har dessutom sökt en hel del på Jennifer Nicole lee på youtube och jag bara måste säga att hon är en såå stor inspirationskälla på alla sätt och vis. Hon har en så stor portion fantasi i sin träning och hon verkligen älskar att träna, det märks och framförallt syns!.



Idag vet jag ännu inte vad jag ska träna, ev blir det lite lugnare träning i form av level1 på samma dvd och ev något annat som jag hittar på.  Som ni förstår blir inte mina träningsredovisningar så roliga nu för tiden när jag inte tränar på gym men jag hoppas ni finner lite läsvärt endå för jag hoppas kunna köpa ett kort så fort jag fått ett bra jobb.

Ang renoveringen av vår hall som ägde rum i helgen så blev det riktigt bra!, jag blev grymt nöjd med tapeten och det blev absolut ett stort lyft i hallen med lite nyare och ljusare tapeter. Det tog 1 dag och några timmar att göra grundjobbet, tapetsera och måla helt okej tid:)


En liten Kiwirumpa syns också :P hihi


Ev ska vi måla listerna vita men vi är ännu inte säkra. Vad tycker ni? finns det någon inredningskunnig där ute som vill kan ge en liten kommentar om detta? ska de vara vita eller som de ser ut nu?.




Vår lilla Kiwi, kakan, kakis, kolan som hon också kallas varför tro?

Vad tycks? jag gillar det iallafall. Nu är det bara 6 rum kvar :P .

Nillan

Vad fint det blev? Listerna skulla jag måla vita, men det är ju en smaksak.

2010-02-18 | 15:39:50 |
Ellie

Nillan: jo jag tycker det blev rätt fint faktiskt. Vi ska nog måla listerna också men det får bli lite sneare :)...kram

2010-02-18 | 16:59:16 |
sandra

klart ni ska måla de vita! annars det det ut som 80- tal hejkomochhjälpmig!!! =)

2010-02-19 | 14:40:33 |
Linnea

Otroligt vacker tapet Ellinor! :-) Kramis

2010-02-24 | 12:03:17 | http://eranfigaro.blogspot.com
Ellie

Linnea: Tack gumman!, jag tyckte själv den satt väldigt bra där:), nu är det bara liserna som ska målas, och resten av huset haha!

massa kramar!

2010-02-24 | 12:16:34 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0