Alla Hjärtans Dag

Glad alla hjärtans dag på er!

Hoppas ni har en suverän dag idag!, på något konstigt vänster är jag riktigt glad idag, riktigt bra med energi dessutom :) . Dagen än så länge har inneburit träning, matlagning och bakning!.

Träningen:

Idag blev det ett lite längre pass träning. Körde styrka på dvdn som Jillian Michaels har gjort (tränare i biggest loser). Riktigt jobbigt var det men riktigt kul faktiskt. Jag körde 2 st 30 min pass så totalt 60 min, därefter blev det 15 min på crossen (dvdn innehåller en del cardio också eftersom man ska involvera så många muskler som möjligt för att få en maximal förbränning) och dessutom ca 15-20 min extra styrka för de muskelgrupper som inte kördes lika flitigt i dvdn. Ev blir det dessutom en promenad senare ikväll.

Matlagningen:

Blev en riktigt god kycklingwok/gryta på cokosmjölk, chili, paprika, lök etc. Den blev riktigt riktigt god och andy sa att det var den godaste maten jag gjort :) . Den var riktigt stark men desto nyttigare för förbränningen :) .



Bakningen:

Eftersom det är alla hjärtans dag idag ville jag göra något speciellt så därför håller jag just nu på med vaniljhjärtan :) . Kommer lägga upp båda recepten på liljas cafe så håll utkik där :) .



Resten av dagen kommer nog vara ganska lugn. Kommer nog bara mysa framför tvn med en film eller något.

Ha nu en riktigt kärleksfull Alla Hjärtans Dag!

// Pussar och kramar

p.s Den som inspirerat mig massor idag till träning är så klart denna tjej:






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0