Lördagsmys!

Hallå där!

Vilken trevlig dag det blev idag!. Sofia var här idag och fikade, åkte in till stan och hämtade henne eftersom det TYDLIGEN går superdåligt med bussar ut hit på helgen, det går bara typ från 5-8 på morgonen och ingen mer buss på hela dagen så jag förstår inte riktigt vad det ska vara bra för!. Ska man trotsallt åka ut hit eller in till Norrköping en helg får man första ta pendeln och sedan ta Norsholmsbussen för att komma hit till skärblacka, mycket onödigt åkande men men det är ju som det är.



Det blev mycket snack som vanligt om allt mellan himmel och jord. Pratade dels om plugg, bebisar (så klart), inredning, bloggsnack etc etc. Det blev 5 timmar totalt och det konstiga är att dessa 5 timmar går så himla fort!, tiden går fort när man har trevligt:). Tack för att du kom gumman!.


Imorn ska jag åka och träffa Veronica hemma hos henne. Det var ett tag sedan sist eftersom hon pluggat (hon har precis avslutat sin utbildning till lastbilscaför) och nu ska vi äntligen träffas igen:).

Det blir med andra ord en händelserik helg för min del och det kan behövas!, har ju inget annat för mig nu för tiden utan sitter bara och väntar på att bebisen ska komma ut. Inann hon kommer så är det ju bäst att passa på att ta sig till lite vänner för det lär väll bli lite lugnt på den fronten de första veckorna iallafall.

Nu ska jag försöka hitta på något med Andy

Ha en trevlig helg på er!

kram!

Ulrica

Ha ha, var tusan bor du egentligen där det inte går några bussar?! ;)



Ja men visst har man snygga och mysiga magar! Även om de är jädrans otympliga emellanåt! Kände förut hur jag liksom tappade balansen på grund av att tyngdpunkten är aningen förändrad, ha ha, och liksom föll tillbaka i soffan igen när jag försökte resa mig! Som en tjock gammal gubbe! Näe, aldrig ska jag då gå och bli en tjockis på heltid!



Vad fint det är förresten när det "snöar" på din blogg! Speciellt effektfullt över granbilden!



KRamar!

2010-12-18 | 20:32:55 | http://minbebis.com/blogg/mymiracle/
Ellie

Ulrica: haha ja du ibland undrar jag detsamma! vart jag bor alltså hihi. Så är det väll tydligen när man bor i ett litet samhälle/landet:). He he nja tjockis på heltid är nog inget drömläge men vi vet ju varför vi är tjocka:) hihi. Jag kan knappt komma upp ifrån liggande om jag har ont samtidigt, då måste min man hjälpa mig för jag har typ inga magmuskler kvar haha!.

kramis

2010-12-18 | 21:23:29 |
Anonym

Ja man är sån klump nu! Jag har givit mig själv smeknamnet Valrossen. Känner mig som en sådan! :D



Jag höll fram tills graviditetens 3e månad gruppträningsklasser i magträning (core) och det känns sjukt avlägset nu! Lär dröja ett litet tag innan jag tar upp dem igen :( Men är glad så länge jag slipper kejsarsnitt, då tar det ännu längre tid att komma tillbaka med magträningen! Alltid nåt positivt!



2010-12-18 | 22:13:24 |
Ellie

Anonym: haha ja du det skulle jag också passa som!. Andy älskar och kalla mig tjockis och det tar man ju aldrig illa upp eftersom man är gravid hehe. Oj coreträningen måste varit jobbig? jag tyckte det kändes väldigt konstigt av att träna magen även i början. Ja visst vill man slippa kejsarsnitt av många anledningar men det finns ju även positiva saker med det också så man får väll se till dom positiva OM man skulle bli tvungen att göra ett.

2010-12-18 | 23:27:07 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0