GOD JUL!!

Nu är klockan strax över 00 (00,13) och det betyder att det nu är julafton!. Jag ska dock börja dagen med att gå och lägga mig hehe men kände att jag kunde skriva ett snabbt inlägg innan dess.

Som ni ser har jag nu gått under 20 dagar kvar till BF datumet vilket betyder att jag nu börjat räkna ner på allvar!. Tänk! inte ens 20 dagar kvar utan 19 dagar kvar!. Visserligen ska man inte stirra sig blind på just det datumet eftersom det inte alls är säkert att hon kommer då men det är ju endå ett magiskt datum!.



Idag har det blivit lite mathandling och lite julklappsköp inne i stan, har även hunnit med lite småstäd och tvätt och under tiden har Andy målat klart sista strykningen av köksmålningen så nu är det klart!. Får se om vi hinner sätta upp gardinerna och det innan julfirandet hos mina föräldrar men det får vi se. Sedan på lördag blir det julfika här hemma med Andys syster Jeanette, hennes sambo och deras son Neo och så Andys pappa Göran så klart.

För övrigt kommer det bli en lugn och stillsam jul och jag längtar nästan mest till Nyår för då går vi över tröskeln till ett nytt spännande år och ett nytt liv som föräldrar till vår lilla flicka som jag hoppas vill komma ut runt 1-10 januari:).

Nu måste jag sova, men god jul alla läsare och hoppas ni får en underbar trevlig och lugn jul och med massor av god mat!.

Gott natt och sova gott!

Roger Häggström

va spännande!

en annan har bara nedräkning till hojpremiären.

och den e låååååångt borta

ha de gott och go jul

//Ragwald den förskräcklige

2010-12-25 | 19:17:22 |
Ellie

Roger: haha ja men det är ju alltid kul och ha något att se fram emot:). Livet blir ju så mycket roligare då:). god jul och gott nytt år på dig!

kram

2010-12-25 | 23:36:59 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0