En tisdag som alla andra tisdagar

Hej igen!

En väldigt lugn dag för min del. Har egentligen inte gjort något alls nästan och anledningen har varit att jag haft såå ont i magen större delen av dagen. Kunde knappt gå hem från affären tidigare idag men nu har det släppt. Det ofta svårt och veta vad smärtan kan bero på, oftast är det gaser som ter sig lite olika men det är svårt och veta för man blir alltid lika orolig varje gång. Dock har bebisen sparkat några gånger idag så det har fått mig lite lugnare, annars skulle jag nog gått på nålar.

Nu är klockan mycket och andy har precis åkt till jobbet för ännu ett nattpass. Jag ska passa på att slänga ur tvättmaskinen och danska runt lite med dammsugaren för det är riktigt skitit på golvet nu, vet inte vad allt kommer ifrån!!.

Det blir ett kort inlägg idag men tänkte i dagaran lägga upp ett nytt recept på min bakblogg, dock inget nytt recept för mig men det var så länge sedan jag åt det. Det jag pratar om är makaronpizza och precis som det låter så innehåller det makaroner:). Lite annorlunda men väldigt väldigt gott!. Andy hade aldrig ätiti det tidigare men blev glatt överaskad så jag kan starkt rekommendera det, mycket bättre än vanlig pizza det kan jag lova!!.


Jag valde att ha lite bacon och tonfisk i som proteinkällor mums!!


Nu måste jag fixa lite här hemma inna det är dags för en bok och sedan sussa på sött.

Kramisar från bebisen och mig




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0