Påskhelgen är över för denna gång...

och jag har haft en jättemysig helg. Har varit ledig hela helgen och Andy också så det blev ett par dagar tillsammans. Påskmat blev det hos föräldrarna och ganska mycket godis har intagits under dessa dagar vilket märks på alla sätt och vis. Dels har man känt sig mer eller mindre bakis i flera dagar och ömmande mun pga av sockerintaget men nu blir det inget sånt på ett tag. Både jag och Andy är riktigt trötta på godis. Det har varit ett fantastiskt väder här hela påskhelgen med massor av sol och värme, jag och andy passade därför på att fixa lite snyggt på tomten genom att kratta bort massa gammla löv, ta bort ogräs, plantera lite kryddor etc. I söndags var vi ute precis hela dagen i solen och det blev även korvgrillning fram på eftermiddagen. Det har med andra ord blivit mycket sol och syre för mig och det har varit fantasktiskt. Grannarna börjar också leta sig ut vilet märktes klart i helgen då alla var ute och beskar sina buskar, häckar etc och barnen var ute och lekte.

Igår däremot var folk som bortblåsta då det var kallt, snöigt (inte så mycket men för mycket med tanke på vårkänslan vi fick i helgen) och grått hela dagen. Vi passade därför på att vara inne och spela lite dataspel:).

Jag har därför inte orkat uppdatera bloggen något vidare. Jag har behövt en vila härifrån och det fick jag, dock glömmer jag er inte så lätt och delar därför med mig av några bilder från helgen då vi grillade och hade mysigt på tomten:







Imorn är det dags för veckans första arbetspass. då kommer jag att jobba 14-22 och dagen efter 7-16. Det blir inte mycket sova den natten eftersom jag slutar så pass sent, kommer hem sent dvs strax efter 23 och går upp 04,30 men men jag får väll bita ihop.

Nu ska jag fixa lite käk men vi hörs!

/kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0