Mycket funderingar

Hallå där!

En ny dag är här med mer jobb. Idag är det min första vardag efter påsken och jag kommer jobba kväll idag. Det har uppstått en hel del funderingar och tankar de sista dagarna. Vad det är för funderingar kommer jag berätta lite senare, förhoppningsvis i veckan när det ev är lite mer klart med vissa saker.

Pga av mina funderingar har jag inte sovit så mycket i natt vilket är typiskt när man ska både jobba kväll och jobba dag imorn hmmm.

Det här blir inget långt inlägg som ni märker för nu ska jag dricka lite kaffe, äta lite och sedan bege mig till stan för att lämna av kiwi innan det är dags för bilfärd till jobbet.

kram!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0