En onsdag med mycket fläng

God kväll!

Äntligen är man hemma efter en ganska snurrig dag. Har varit inne i stan hela dagen och åkt runt och gjort massa ärenden. Lämnade massa papper till arbetsförmedlingen, skatteverket och en massa annat. Nu har jag iallafall fått helt nya däck och det känns riktigt fräscht och köra nu :). Tyvärr så var det tydligen inte det som var felet som gjorde att bilen låter så mycket, vad det är vet vi faktikt inte men vi tror att det ev kan vara bromsoken som behöver bytas. Måste säga att det är grymt läskigt och åka när man vet att det är något fel eftersom man är rädd att det ska hända något. Ska jobba imorn förmiddag så jag måste tyvärr åka med bilen men sedan hoppas jag att vi kan fixa det för som sagt så mycket jag det är läskigt.

Det konstiga är att det bara låter om bilen när jag kommer upp i prick 90 km i timmen och kör jag tex 100 så låter det inte alls kanppt så det är ju lite lustigt.

Har inte hunnit med någon träning idag men jag får väll ta det imorn ev. Snart ska jag gå och lägga mig tänkte jag, ska bara äta något innan och det får nog bli min middag som består av hemmagjord hamburgare. Eftersom jag inte varit hemma idag så har jag inte hunnit äta den förrän nu.

En sak som jag märkt är att jag har blivit helt galen i havregrynsgröt igen. Jag har alltid hatat det innan men när jag dietade första gången så började jag älska det (man blir lite konstig när man dietar, allt blir helt plötsligt vansinnigt gott även om man aldrig ätit det tidigare). Sedan efter dieten stod det mig upp i halsen så då åt jag det inte på VÄLDIGT LÄNGE men nu älskar jag det igen. Jag gillar det så pass mycket att jag äter det oftast 2 gånger om dagen till frukost och till kvällen med mycket mjölk och kanel! mums!!. Tänk så konstig man kan bli :).

Nu måste jag äta sedan blir det krama kudden

Natti natti!


En gammal bild från hösten 2006.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0