Tårtkalas

God kväll!

Veckan lider mot sitt slut och och jag är äntligen ledig, denna vecka känns som den har krypit förbi men nu kan jag äntligen bara slappa.

Det har inte funnits mycket tid till träning men jag har endå hunnit med 1 pass denna vecka (wow!!!) haha. Idag var det egentligen meningen att jag skulle tränat och igår men igår blev det att sitta hemma efter jobbet och göra ett test på körkortsteorin via internet som jag köpt och där gick hela min kväll kan jag säga. Idaggick jag upp lite tidigare än vanligt för att hinna städa då det var tänkt att ha en visning idag vid 11 men det var ingen som kom! och det är 3:dje gången som det blir så, sååå irriterande!.

Därefter blev det jobb fram till 17 och direkt hem och byta om snabbt som katten och spraya på sig halva flaskan parfym (hann inte duscha) och springa över till föräldrarna och hämta Kiwi för att därifrån ta cykeln ut till klockartorpet (lite utanför stan) då jag skulle till min syster för hennes man fyller år på söndag (35 jämna år) så vi skulle överaska honom innan han kom hem med lite kompisar och tackos. Det blev bra stressigt kan jag lova men ÅHHH så bra cykelkorgar är!, Det är så lätt att lägga ner Kiwi fram i korgen och cykla med henne och hon verkligen älskar att åka med på cykeln:).

Nu har vi precis kommit hem och ska kolla lite på film knowing heter filmen och är en typisk naturkatastroffilm som jag bara ÄLSKAR!.

Imorn ska vi iväg med mina föräldrar så de kan handla. Jag kanske inte har sagt det men min pappa kan inte köra bild för tillfället då han legat inne på sjukhus pga av en stor infektion i foten som tillslut ledde till att han fick amputer bort 2 tår så han har gips ett par månader nu så de kan inte ta sig till affären så vi får skjutsa dom imorn. Därefter ska jag bara ta det luuuuugnt!!!.

Nu kallar filmen!

ha det bäst!

P.S Jag och andy har fått den stora äran att bli gidföräldrar till lilla Chloe :) Så nu har jag två små gudbarn nämligen Jennifer och Chloe:)

Glömde lägga upp bilder från min systers bröllop i sommras så här kommer några :)




HELA FAMILJEN LILJA :) Jennifer, Camilla, Chloe, Fredrik






Och från vårt bröllop:) nu är vi båda gifta :).


Anna

Fina bilder. Tränar din syster också? Hon ser tränad ut. Hoppas ni får lägenheten såld, vad gör ni annars? Den har hög hyra, så ni kanske får sänka priset.

2009-09-12 | 06:06:59 |
Ellie

Anna: Nopp hon tränar inget alls, dock har hon gått ner mer än 30 kilo utan att träna så hon är riktigt duktig endå:).



Lägenheten vet vi inte hur vi ska göra med då, vi kan inte gå ner i pris då vi behöver pengar till lagfarter, pantbrev etc och den ligger redan på ett väldigt billigt pris trots hyran. Här i norrköping kan man få betala över 4000 för en 2:a som är hyres och med räntorna idag så blir det inte så mycket med tanke på vad vi betalar varje månad med en högre ränta. Dessutom ligger den mitt i stan med nära till både tåg och buss så det är inget skitställe.



Vi får helt enkelt se vad som händer, någon gång ska vi väll få den såld:)

2009-09-12 | 10:22:10 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0