Söndag och slutet på veckan

Då var det söndag och helgen snart över för denna gång. I fredags åkte jag och andy och storhandlade efter jobbet och igår hade vi så tråkigt så vi tog en sväng förbi vårt nya hus och det verkar som de snart flyttat ut alla möbler snart:). De har hållt på och flytta sedan i maj men bara lite då och då eftersom huset de flyttat till är ett gammalt barndomshem så vi får egentligen flytta in när vi vill men man vill ju inte betala flera hyror i onödan. Nu är det bara 1 månad kvar till vi flyttar på alvar och snart är det jul!, tiden går så fort så snart hinner man nog inte med allt.

Efter att vi hade varit en sväng förbi huset åkte vi en sväng till finspång och hem till norrköping igen haha kul va?!. Självklart fick jag köra hela dagen vilket är det roligaste jag vet :).


Påväg till huset:)

Igår köpte jag lite nya behövliga saker bla ett par skinnhandskar eftersom jag är expert på att frysa om händerna, direkt när kylan kommer då är det dags så nu kan jag hålla mig varm om de små fingrarna:)


Då det var invigning i väskaffären som jag köpte dom så var det extrapris 149:- och har kostat 299:- bra va:). De innuti är det dessutom ylle som gör att de blir mjuka och sköna:).

Inte nog med det köpte jag denna fina reflexväst till kiwi eftersom det börjar bli riktigt mörkt på kvällarna nu, hon är ju så liten så det är inte alltid hon syns. Nu kan jag dock säga att hon syns lång väg i mörkret:).



Hade lite tråkigt i fredags innan andy kom hem så jag passade på att leka lite med kameran igen :)






Denna skickade jag till andy och förklarade för honom hur mycket jag uppskattar att han alltid finns vid min sida och hur mycket jag älskar honom :).

Nu blir det att laga lite käk, ha en underbar söndag mina vänner!

//Kram



Anonym

Kul med huset,när flyttar ni in?

Har ni sålt er lägenhet?

Kul att du har så mycket bilder i din blogg,hoppas vi får se mer av huset sedan när ni flyttar..



Mvh Anna

2009-09-27 | 21:16:04 |
Ellie

Anonym: Vi flyttar in den 1 dec och tyvärr har vi inte sålt vår lägenhet ännu men på något sätt måste vi få den såld. Det är ju absolut inget fel på den så så svårt kan det inte vara. Jag försöker ha mycket bilder i bloggen eftersom jag vet att det uppskattas och självklart kommer ni få se mer av mitt hus när vi flyttat:)...kram

2009-09-28 | 08:18:57 |
Nillan

Varför tränar du inte på helgerna, när du ändå har långtråkigt?

2009-09-28 | 09:06:40 |
Ellie

Nillan: Jag har inte långtråkigt!, snarare tvätrom!. Nu när jag håller på att ta körkort åker vi mer än gärna med bilen överallt så något har jag alltid att göra, kör jag inte kan jag plugga på teorin så jag har nog lite att göra endå:).

2009-09-28 | 18:49:43 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0