Snart iväg...igen

Hallå där i höstrusket. Hoppas livet leker med er idag och att ni vaknat på rätt sida om sängen:). Veckan än så länge har varit bra, har hunnit med:

*Två visningar av vår lägenhet
* En körlektion med skolan
* Övningkört hemma
* Idag blir det risketta utbildning på trafikskolan från 16,35-20,15

Så idag kommer det bli en lång dag, kommer stänga butiken redan vid 16 för att hinna dit. Innan dess blir det jobb för hela slanten.

Har inte så mycket att säga så detta inlägg får räcka. Dela gärna med er av vad ni gjort i helgen:).

kram!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0