Lite funderingar

God kväll!

Nu sitter jag här med och halvsover lite, klockan är mycket och jag ska när som helst gå och krama kudden. Dagen har varit lugn och jag har varit ute lite i friska luften idag då jag tänkt gå till jobbet imorn. Fredan och snart helg ska bli grmt skönt!.

Satt faktiskt i lite tankar om att ev byta gym tills vi ska flytta till vårt hus. Tyvärr finns det ju inga gym i skärblacka dit vi ska flytta men man kan ju alltid byta iallafall. Vi har kollat lite på Comet gym och funderar lite på att flytta dit, dels för att det är ett riktigt "byggargym" och dels att det är så ruggigt billigt!. Ett årskort kostar bara 1700 och det blir liksom 141kr i månaden!. Vi betalar nu 300 kr per person för våra kort på Worldclass.

Någon där ute som har bra erfarenhet av att träna på comet?, är det ett bra gym?. Som ni förstår är jag mest ute efter fria vikter, en del maskiner och lite konditionsmaskiner så är det något man ska satsa på att byta till?. 

Nåja det var lite funderingar kring träningen för visst blir man mer motiverad av att träna på ett annat gym?. Det blir nog varken närmare eller längre för oss då vi endå måste ta oss in till stan för att träna så varför inte?.

Nu blir det sängen

Hörs! 

Anna

Det var enormt billigt, jag skulle nog satsa på det, nu när träningen blir så sällan för dig. Kan du inte åka dit och provträna och se hur det är? Har ni fått lgh såld än? Sov gott för det ska jag :)

2009-09-18 | 00:28:11 |
Ellie

Anna: Ja visst var det billigt!. Funderar faktsikt på att provträna där någon dag. Lägenheten är ännu inte såld men nästa vecka ska två intressenter komma och kolla på lägenheten så vi hoppas verkligen att någon av dom vill ha den, håll tummarna!...kram på dig

2009-09-18 | 09:01:59 |
Miia

Ett tips är att köra på Aktiv Hälsocenter (0122-41024) i Finspång. Ägs av Thomas Lundmark (bra byggare!). Hans sambo Miriam Johansson som var mkt duktig byggardam tränar där med. Även Jimmy Davidsson (grym!). Ring dit för att boka en tid för lite info. Eller kolla även hemsidan www.aktivhalsocenter.se. De har öppet 6-23 varje dag! Och då får du även träna gratis på deras andra gym som de har i Fsp med (Metro Gym) med öppettider 5-24 varje dag (obemannat gym men mkt fräscht) www.metrogym.se. Finns bilder på lokalen på hemsidan. Det skulle jag rekommendera iaf. Om du inte känenr att du måste köra på ett i nkpg då. Det är ju nära till fsp. Lycka till!

2009-09-18 | 21:54:24 | http://www.metrobloggen.se/lillamiia
Ellie

Miia: WOW tack för ditt superbra tips! ska kolla det lite närmare, nu tror jag att det blir lite längre från skärblacka men det var ju grymma öppetider!...tack ännu en gång...kram

2009-09-19 | 10:34:01 |
Anonym

hallå hallå är de inte dags att du sliter av dig tröjan nu å visar lite muskler,, snälla de var ju evigheter sen ju :) kram

2009-09-19 | 16:11:06 |
Ellie

Anonym: Ha ha!! du är rolig du!!, tröjan lär inte åka av än på ett tag men jag ska se vad jag kan åstadkomma:)

2009-09-19 | 20:08:06 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0