Videoklipp från dagens TL pass

Hej där hemma!

Nu är man äntligen hemma efter ett intensivt pass TL. Idag blev jag verkligen helt slut eftersom jag körde helt själv utan att Veronica var med eftersom hon var hemma och var sjuk. Då blev det ett automatiskt intensivare pass och grymt kul var det!. Det var ett kanonpass!, dock blev jag bra sur när det inte ville gå som jag ville vilken ni kommer se på klippen här nedanför. Eftersom det är en ny mobil har jag ännu inte kommit underfund med hur man gör för att vända videoklippet så det blir rätt men hoppas ni står ut endå:). Tekniken ser rätt ok ut tycker jag men jag behöver bli mycket snabbare i momenten men å andra sidan vad är det man brukar säga, övning ger färdighet :).

Jag fick en lite svårare utmaning idag för istället för att i startläget börja med stången ovanför knäna som förra passet så fick jag utföra momentet från golvet och ända till slutposition vilket var...faktiskt....ganska svårt. Det blir trotsallt 0,5 meter  rörelse som måste läggas till och det gör skillnad på balans och allt vilket ni kommer märka. Jag blev riktigt sup på mig själv att jag inte satte det men men några gånger klarade jag det iallafall:).



Dessa klipp är ett bevis på vilken bra teknik man måste ha, man har bara några få centimenter att spela på innan det kan bli helt fel. Bara att ha stången för långt fram i slutposition gör att man helt tappar balans vilket gör att allt måste stämma för att få in ett perfekt lyft som håller hela vägen.

 



N

Kul, du ser ut att passa för denna typ av sport.

2009-10-20 | 10:00:03 |
Ellie

N: det låter bra :)

2009-10-20 | 12:16:00 |
Anonym

tja.. ja håller med förgående talare de ser fint ut å passar dig :) har du träna TL utan t-shirt?

2009-10-20 | 17:18:19 |
Ellie

Anonym: Om jag har tränat uta T-shirt? nej varför skulle jag gjort det menar du?

2009-10-20 | 18:37:05 |
Anonym

ne nå tänkte bara om du typ har träna i sport bh och byxor, så stor musklerna syns när du tränar :)

2009-10-20 | 18:48:14 |
Ellie

Anonym: haha nej det har jag inte! så kul kommer jag nog inte ha hehe:)

2009-10-20 | 19:29:54 |
Anonym

hehe jaså du.. de hade nog varit coolt iaf:) när kommer de nå spännbilder då? :) vill se stor bicepsen :)

2009-10-20 | 19:44:22 |
Ellie

Anonym: Ni har höga krav:), det är bra det ska man ha!. Får se när jag kan fixa till några :)

2009-10-20 | 20:59:51 |
Anonym

hehe vadå inte är de väl nå höga krav,,, du förstår att vi/ iaf jag tror ju på dig till 110% så du ska inte se de som nå krav:) hehe okej ja vi får hoppas på snart iaf :) kram

2009-10-20 | 21:25:14 |
Anonym

Ursäkta! Utan tröja? Det räcker väl i linne så syns armarna. "Snuskpellar" finns det gott om!:( Pass dej Ellie.

2009-10-21 | 05:42:43 |
Ellie

Anonym 1: Jag tycker det låter bra att du tror på mig!, jättekul!. Ska se när jag kan fixa ihop något.



Anonym 2: hehe jo jag håller med om linnet hihi.

2009-10-21 | 08:12:37 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0