På morgonkvisten

God morgon ute i höstvädret!

Kallt som attan är det men snart ska jag röra mig iväg mot jobbet. Ska börja jobba 1 timme tidigare hela veckan då Malin jobbar väldogt mycket pga av flera stora kunder som vi fått. Igår blev ingen uppdatering då jag var på tok för trött så jag valde sängen istället:). Det var också meningen med en långpromenad på kvällen men då det blev för mörkt för mitt tycke så stannade jag hemma.

Idag blir det återigen träning i form av teknikträning i tyngdlyftningen. Får se hur det går idag med tanke på att jag igår hade sån grym träningsvärk i ryggen, ryggen använder man sig av väldigt mycket och likaså benen så att vara halvt förlamad på båda ställerna är nog ingen hit haha. Ska dock föröka så gott jag kan och i värsta fall få det bli kompleteringsträning i form av bröst och biceps. Ben och rygg kommer jag inte köra så mycket vad gäller kompliteringsträningen eftersom jag får en hel del i tyngdlyftningen men jag kommer endå köra vissa övningar som kan vara bra att köra bla knäböj, utfall, marklyft och ev stångrodd.

Jag hoppas kunna köra 3 pass tyngdlyftning denna vecka men jag får se hur jag känner mig i kroppen. Jag sitter iallafall och funderar på om jag ska köra 3 pass tyngdlyftning och 1-2 kompliteringspass på gymmet och utöver det lite promenader eller intervaller på sin höjd. Dock kommer jag försöka öka succesivt eftersom jag dels är ovan vid denna form av träning men också eftersom jag varit vilande på pass länge.

Min förhoppning är att kunna bygga på mig bra med massa på framförallt ben, rumpa, axlar och rygg så vi får se hur mycket tyngdlyftningen vill göra för mig rent muskelmässigt:).

Nu måste jag packa träningsväskan och lite mat men vi hörs ikväll!


En gammal bild från 2006




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0