Home sweet home

Det kan jag lugnt påstå. Har varit borta precis hela dagen vilket jag juförsej har varit hela veckan. Hela denna vecka har jag inte varit hemma förrän vid 22-23 tiden förklaringen är helt enkelt en massa saker som gjort att jag inte kommit hem efter jobbet. Idag tex, först vart det jobb från 10-16,15 då jag stängde butiken lite tidigare eftersom jag därefter skulle på lektion på körlektion på trafikskolan. Där var jag fram till 18 och därefter blev det raka vägen hem till föräldrarna där jag fick lite mat, kollade på tv och snackade bara. Det var dagen idag det, men inte nog med det så var det visning av lägenheten ännu en gång och det kom 3 personer denna gång. En är intresserad men ville lägga ett rejält underbud på 45 000!!!, den andra var inte intresserad och den tredje vet vi inte. Hoppas den tredje är intresserad för vi vill inte gå back 45 000 och detta pga av att tjejen som ville ha den skulle renovera!, aldrig!.

Idag blev det annars välförtjänt vila vilket behövdes efter gårdagens tyngdlyftning och teknikträning. Har grymt ont i nedre delen av ryggen idag+ att jag fått rejäla blåmärken på bröst strav nedanför hakan av stången haha!. Imorn blir det ev lite annan form av träning, jag vill ju egentligen inte börja för hårt men ett blandat pass på gymmet kanske sitter fint?. De på gymmet tror nog jag gått och dött så det kan vara på sin plats att berätta var jag tagit vägen hihi.

Jag lovade ju att jag skulle lägga upp några bilder från träningen igår men eftersom andy städat till visningen har jag ingen aning om var han lagt min kabel till mobil kameran så jag får ev lägga upp dom imorn istället.

Nu ska jag kramas med Kiwi i sängen..

natti natti!!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0